Entri Terbaru

yes!!!! finally...got it..


hai korang..^_^
kali ni nak share ngn korang pasal budak yang baru pertama kali dapat kerja..
bhahahahaha..
sape lagi kalau bukan Yaya..
almaklumlah lepas je spm amek kelas menjahit sambil tolong mak buat baju..
tak sempat la yaya nak kerja ni..lagipun parents ta bagi..
daaaaan..lepas je stpm da tekad nak kerja..nak amek pengalaman la katekan..
uhuk..
sambil ya kua jalan2 panjang jugak la leher tu mencari jawatan kosong..
tapi yaya ni memilih jugak orangnye..
haha..
tetibe bile abah balik rumah abah cakap ada kerja kosong jadi kerani kat kedai komputer..
yaya pun apa la lagi kan..pergi la hantar borang resume..
dari start hantar borang tu (isnin) sampai la hari ni tertunggu-tunggu panggilan dari kakak uh..
daaaaaaaaaaaaan..akhirnya tadi yaya baru je balik dari kedai tu dan yaya dah boleh mula bekerja..
hukhukhuk..terujanya..wink wink ^_^
semoga yaya dapat kerja dengan baik..
wish me luck ye korang.. XoXo ~yaya~

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...