Entri Terbaru

Aku yang Tersakiti

hai u all..post yaya hari ni banyak dan semuanya pasal sad story..sorry yer korang..kat sini jer la yaya suke luahkan bila insan sudah tiada mampun untuk mendengar dan yaya sudah tidak mampu untuk berbicara..

Pernahkah kau merasa 
Jarak antara kita 
 Kini semakin terasa  
Setelah kau kenal dia
  Aku tiada percaya 
 Teganya kau putuskan  
Indahnya cinta kita 
 Yang tak ingin ku akhiri 
Kau pergi tinggalkanku 
 Tak pernahkah kau sadari 
 Akulah yang kau sakiti 
 Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari 
 Oh Tuhan tolonglah aku 
Hapuskan rasa cintaku 
Akupun ingin bahagia 
Walau tak bersama dia 
Memang tak ‘kan mudah 
 Bagiku ‘tuk lupakan segalanya 
Aku pergi untuk dia 
Tak pernahkah kau sadari 
Akulah yang kau sakiti
  Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari  
Oh Tuhan tolonglah aku 
 Hapuskan rasa cintaku 
Akupun ingin bahagia  
Walau tak bersama dia… dia… 
 Oh Tuhan tolonglah aku 
Hapuskan rasa cintaku 
 Akupun ingin bahagia 
 Walau tak bersama dia


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...