Entri Terbaru

sahabat

Assalamualaikum sahabat..
betul tak kata yaya??
ape yang yaya kate??
yaya tak kate pape lg la..baru jer nak mengate..haha..
kawan tu kat mane-mane kita boleh cari kan??
tapi sahabat susah kita nak jumpe..
lagi-lagi apabila ikatan yang terjalin itu hanyalah di alam maya tanpa pernah bertemu serta bersua muka..
persahabatan yaya yang pertama..
baru je tahun lepas..mungkin yaya suke menyibuk dengan status orang kot.....
tapi lama-kelamaan perkenalan ini menjadi lebih ikhlas dan jujur..
ia disebut "sahabat"


 tgk gmbar gadis ni..sape kenal??angkat tgn..
nme gadis y shomel mia..yaya panggil dia mia..mia sahaja..
ini je yang yaya tahu..
tak pernah tnyer latar belakang dia..
tp y pasti dia selalu ad time yaya sedih dan yaya pun selalu ada time mia sedih..
syg begedil sy..
jarak umor tak membezakan apa-apa pun tentang kami..
tapi disebabkan persahabatan y ikhlas tu buat kami tak pernah mengkhianati satu sama lain..
terima kasih kerana Allah menjadikan kami sahabat walau tanpa bersua muka..
yaya harap yaya dapat bertemu mia suatu hari nanti..
semoga persahabatan yang terjalin ini akan kekal hingga akhirat..
amiiiiin..

yong tau fu & begedil 
^_^

3 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...