Entri Terbaru

awak :'(

awak..
awak nak tahu..
walaupun seteruk mana pun masalah kita yaya tak dapat nak story kat sape-sape..
sebab bile yaya ada mslh yaya selalu story dekat awak..
tapi bile kita yang ada mslh,, mcm ni la yaya..
yaya hanya mampu berdiam je sebab yaya tak tahu dah nak ckp ape awak..
mungkin sebab yaya tak mahu pk kan sgt hal ni..
nanti yaya jugak yang sakit..
Ya Allah jangan hanya kerana cinta dunia ini sahaja membuatkan aku lemah dan berputus asa..
kuatkanlah hati aku, kuatkanlah semangat aku untuk terus berjihad serta meneruskan kehidupan yang mendatang..

#andai hidup menjadi punca perpisahan,,
biarlah mati menjadi penyatuanya#

3 comments:

  1. Bnyakkan bersabr ye cik yaya...jln yg terbek adalah mngadu msalah kita dgn allah..kerana allah itu maha mendengar lg maha mengasihani..senyum selalu :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...