Entri Terbaru

KALAU AWAK RINDU AWAK TENGOKLAH BLOG YAYA :'(

awak.....kalau awak rindu yaya, awak tengoklah selalu blog yaya yer :')

#ini nota buat awak......awaklah----> :'(
  awak yang yaya sangat sayang dan awak yang yaya beri kepercayaan....awak lah insan tu.....#

awak..
kenapa awak buat yaya macam ni??
awak ingat tak dulu awak dah pernah buat banyak kali tapi awak janji pun banyak kali yang awak akan berubah...sebab yaya sayangkan awak,,,yaya bagi awak peluang....
 tapi kenapa??
kenapa mesti buat hati yaya hancur sampai macam ni??
yaya pun ada hati tapi bukan untuk dilukai..
mungkin salah yaya sebab yaya mengongkong awak, tak bagi awak bebas dengan perempuan lain..tapi semua tu berbataslah!!
sebab tu yaya takut awak bebas,,tapi awak tetap buat jugak..
sekarang mcm ni lah jadinya

awak..
yaya mintak maaf..
yaya terpaksa buat keputusan ini dan yaya harap awak akan berubah..
yaya buat semua ni sebab yaya terlalu sayangkan awak..

awak..
walaupun yaya tak contact awak tak bermakna yaya dah bencikan awak..
walauapapun terjadi yaya tetap setia tunggu awak..
yaya tunggu awak berubah..
nanti kalau yaya dah tiada barulah awak boleh cari yang lain taw.. :'(
berubah yer sayang kalau betul awak sayang yaya..

2 comments:

  1. Ya allah.. Saya rasa sy kenal siapa yg awak maksudkan :'( ,Insyaallah 1 hari nnti dia akan berubah..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah 1 ari nnty dia akan berubah.. :'(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...