Entri Terbaru

satu pesanan seribu kedukaan =,=

one message a thousand of sadness..
inilah yang aku cube bg tahu korg..
hanya dekat blog ni jer aku bercerita dan bukan di fb or twitter or di mane-mane..
sad!! sad!! sad!!
hati aku hancur berkecai bagai tak percaye dgn apa yang aku telah ketahui..
semuanya terjadi saat dan ketika aku menghantar sms begini
MUET RESULT  93013010****** dan hantar ke 15888 tepat pada pukul 12.26 pagi..
duuuum!!! berkecai hati aku bila dapat balasan balik sms aku tadi..
dgn tidak percayanya..
aku cube melelapkan mata dengan keadaan yang hiba..
hello.. ini mase depan saya mestilah saya sedih..
bangun jer pagi bende pertama yang aku fikir ialah result muet tu..
aaaaargghhh!!
aku masih tak percaye dengan ape yang aku da bce..
jadi aku ulang bende yang sme..
aku semak balik result aku..
but, it still same.. :(
band 1 for MUER result???
takkan la aku tak boleh lepas band 2???
damn it!! sorry..
tp tak mengapa..
disebabkan MUET ni boleh ulang, aku amek keputusan untuk mengulang balik sebelum aku sambung belajar insyaAllah..
wish me luck ye korg..
love u all ^_^
XoXo.. YaYa

2 comments:

  1. alaa..xpe..boleh buat yg terbaek lgi..mesti lpas nie awk lepas ok.bnykkn buat lthn dy..akk pon hri tu amek muet,dpt band 2 je..kne buat lthn bbyk je ok..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...