Entri Terbaru

stalk suka jd duka :(

haha..sedih..
aku stalk ko sbb??atas alasan ape aku stalk ko??
haha..sebenarnye aku  rindukan ko sbb tu la aku stalk ko..
stalk sbb rindu jadi aku tgk la segala bende yang terkeluar dr fb ko, status-status n pict-pict yang ko upload..
but seddenly aku yang sedih..
sedih dgn semua yang ada..
disebabkan sedih tu aku plus pluskn lagi sedih aku dgn stalk lg ko punyer fb..
bia sedih ni tros hilang..
tapi..bertambah duka yang aku rase..
aaarrgghhh!!!
sakitnya bila kita sudah syg org..
mula-mula aku hanya bersuka hati untuk melihat pict ko bg hilang rindu tp malangnya duka yang aku dapat..
ok..
aku tahu salah aku sbb syg ko dan ko pun tak bersalah atas ape yang jadi..
cume..hurm..
nothing..
aku hanya merenung pc depan mate aku nih dgn hati yang sgt2 la luluh..
nk aku tangisi tp buat ape??
tak ada ape2 yang akan berlaku dgn tangisan..
betol tak korg??
so aku kene kuat..!!
yeah!! yaya kan kuat!! 
fake smile.. =,=
hati aku tak hancur tapi aku cube rawat luka yang ada nih..
sorry korang..terpaksa dgn story yang sedih ni..

2 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...