Entri Terbaru

terima kasih :'(

hati kalau sudah hancur memang sukar kan nak pulih??
kenape sayang ini buat yaya sakit hati??
mane letak semua janji yang pernah ko tabur dulu??
janji janji dan terus berjanji tapi tetap kau mungkir..
sayang, aku tak bodoh untuk buta akan semua ini..
terima kasih sayang..
kini aku hanya berserah..
Ya Allah, kuatkan lah hati ini..
aku hanya insan yang lemah

6 comments:

  1. Replies
    1. thankz tp mcm mane ta sedih ble kita percaya kt dia..selalu bg peluang tp ini blsn dia bg

      Delete
  2. sabar gurl.. moga ad hikmah d sblknya

    ReplyDelete
  3. takkan berakhir kat sini. trust me, dulu kat blog lama saya pun meroyan, tapi semua tu ade hikmah :) sabar..

    ReplyDelete
  4. ye mmg..tapi biarlah dia berubah..biar hati ini rede..dah puas sakit..da byk peluang diberi..biarlah Allah tentukan
    btw, thankz yer

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...