Entri Terbaru

Allahu Akbar

Assalamualaikum..
boleh yaya pinjam bahu??
kenapa yaya rase nak menangis nih??
waaaaa..ya Allah hibanya..
ntah kenapa..mungkin sebab yaya tgh mengalami proses perubahan dan membuatkan yaya terasa semakin dekat dengan-Nya..
Ya Allah..
tenang dan damai sungguh aku rase..
mungkin yaya sebak kerana gembira Allah memberi yaya peluang untuk berubah kepada baik menjadi yang lebih baik..
Ya Allah..
aku bersyukur sangat kepada-Mu..
tapi yaya tak boleh nangis kat sini nanti org nampak..
biarlah yaya nangis dalam hati..tapi tak puaskan??
pernah tak u all rase mcm ape yang yaya rase??
sebenarnya yaya dah rase banyak kali..
dimana perasaan kita dengan tiba-tiba menjadi sayu apabila menginsafi diri kita yang khilaf ini
dan perasaan ini berubah itu membuak-buak..
itulah yang dinamakan petunjuk..
petunjuk tu hanya kita je yang dapat rase kehadirannya..
suatu perasaan yang sangat lain tapi yang pasti ada suatu keinsafan dalam diri kita untuk berubah..
yaya harap yaya akan sentiasa dapat petunjuk daripada Allah dan akan sentiase istiqamah dalam melakukan segala perintah Allah..
Amin..

3 comments:

  1. hi yaya.. thks sebab singgah sana + singgah sini pulak.. same la..selalu jugak terase macam tu. pinjam bahu jugak.nak melepaskan ape yang beban di jiwa ni..

    =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankz..nah bahu..yaya memang sudi pinjamkan bahu dekat orang yang memerlukan nih..

      Delete
  2. jom join, http://iema90.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...