Entri Terbaru

indahnya yang halal itu..

Assalamualaikum..
tengah dok blogwalking tadi..
yaya terjumpa satu blog yang dimiliki oleh kakak satu sekolah dengan yaya dulu..
SEKOLAH AGAMA MENENGAH TANJONG KARANG...
blog kaka nih sgt lah ramai follower dan sangat lah aktif..
cantik dan menarik..
dan yang paling menyentuh perasaan sekali ialah entri pasal pernikahan dia..
soo sweet sangat kawan-kawan..
kakak ni tua setahun je dari yaya..
tapi yang pasti yaya dapat rasakan kebahagiaan yang kak niera kecapi..
indahnya yang halal itu..
yaya rasa excited pulok..hehe..
yaya pun mahukan yang halal seperti ini..
dan bukan yang bertentangan dari agama..
rasa mcm nak bocor pulok mata nih..
aarghh!! tahan yaya tahan..
insyaAllah..
kalau sudah di tetapkan oleh Allah..
insya Allah yaya akan dapat..
bagi sayang-sayang semua..
mari kita cari yang halal je ya.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...