Entri Terbaru

setia ?

hai korang-korang... ^_^
petang-petang ni yaya nak ungkap, rungkaikan, terjemahkan serta yang berkaitan dengan tajuk kat atas tu..
SETIA????
setia tu bagi yaya ialah satu perkara dimana letaknya satu hati itu kepada seseorang dan tak pernah menggantikannya dengan orang lain tidak kisah ketika berada didepan mata ataupun tidak nampak dek muka..
note untuk semua ok..
setia ni bukan hanya pada pasangan kekasih sahaja tapi ia juga untuk sahabat handai..
tapi kali ni yaya nak mention kepada para-para couple..lagi penting tok yang dah halal..
jika benar kita sayang dan cinta dia seikhlas hati, 
pasti kita akan letak setia kita tu ditempat yang tinggi..
setia tu tak perlu dipaksa..
soo???
fikirlah bila kita tercurang ketika mula berjauhan dengan pasangan kita..dimana letaknya setia??
janganlah hanya jauh, kita mula mencari yang baru bg menghiburkan hari kita..
sentiasa positifkan minda kita ok..
dan jangan kerana yang baru kita jumpa lagi sweet, lg manje dr dia buat kita buang setia tu dan letakkannya jauh dr hati kita..
ingat..
setia itu mengajar kita erti segalanya..
dr situlah kita akan tahu sejauh mana kita mampu setia pada seseorang..
jangan lah mudah bosan dan jangan mudah bg hati pada orang lain..
setialah andai korang jujur sayangkan sidia
dan
andai tidak
tinggalkan lah dia dengan cara yang baik agar tiada siapa yang sakit hati..
^_^
selamat membaca..hope tak bosan..
jumpe lagi..
X0X0..yaya ^_^

3 comments:

  1. jemput join GA sy pulak! ^_^

    http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/first-birthday-giveaway-by-merah.html

    ReplyDelete
  2. macam cerita setia hujung nyawa tu kan.. hehee :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...