Entri Terbaru

wordsad thursday

Bonjour fella ^_^
selalu blogger buat entri "wordless" kan?
kali ni yaya buat entri "wordsad" pulak..
entah dan kenapa yaya pun tak tahu bagaimana

kenapa tah kan?
kemurungan...ops! tak lah murung sangat
kekurangan kesihatan hari ini membuatkan yaya seperti hilang semangat.
seperti hari-hari biasa yaya akan tersenyum dan senyumannya itu takkan pernah hilang.
namun, semalan dia ditegur oleh rakan sepejabatnya.
"kau sihat ke tak?"
"eh kenapa? ok je la, nampak macam tak sihat ke?" dia cuba menyembunyikan ketidakselesaannya.
ternyata dia tidak mahu sesiapa tahu tahap kesihatannya.
namun, mata tidak dapat menipu tatkala wajah kehilangan serinya.
seri senyuman yang selalu terukir dan terhias diwajahnya.

dan hari ini pun dia tetap seperti semalam.
cuma dia sudah menambahkan sedikit gula dibibir agar senyumannya bertambah manis.
namun kepucatan warna bibir tidak dapat hilang walaupun berguni gincu dikenakan.
Dia hanya mampu berdoa agar dia diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan.
hari esok dia berharap akan lebih senyuman. :')
ya.. itulah yaya nak cuba sampaikan..
the end.
sorry fella.
kenapatah kehilangan mood.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...