Entri Terbaru

owner celoteh yaya

Assalamualaikum..


  • Adilah binti Mohd Asari
  • Melihat dunia pada 30 Januari 1993
  • Menetap di Tanjung Karang, Selangor.
  • Puteri kepada ayahanda tersayang, Mohd Asari bin Juri dan bonda tercinta, Rosminah binti Shuhaimi.
  • Purple and lavender lover.
  • Periang, pemalu, peramah

17 comments:

  1. Alololo... Comey adek yaya!
    Skang baru la tak confuse, dulu mula2 igt org lain hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..me kasih..ingat sape??kalau tak letak pict kita pun, kita letak gmbar kartun je..hehe

      Delete
  2. o... ni ghopenya Cik Yaya... comel2... Nanti akak nak tempah sesuatu tau utk cenderahati yg join segmen akak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..terima kasih..okey akak..boleh je :)

      Delete
  3. hehe cantikla akak. muka matured je =DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. matured ke syg??hehe mana ada la..btw thanks ya ^_^

      Delete
  4. comel lah gambar kak yaya tu! hehe... :)

    ReplyDelete
  5. Salam,Yaya...Done follow blog awak#BTW,sngt2 comel blog awk..:).

    ReplyDelete
  6. Salam, ada kenal En SAMSURI BIN JURI tak? Manalah tahu bapa saudara ke... dah lama nak contact dia tak tahu kat mana

    ReplyDelete
  7. hye kak! hehe peminat lavender rupanyaaaa.. sy pon suka gak, kalau beli barang2 cnth mcm sabun basuh baju msti pilih lavender.. wangiiiiii.. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...