Entri Terbaru

yaya sayang dia dan dia sangat-sangat

Assalamualaikum..
yaya nak story cikit nih..
dia sebahagian dari hidup yaya..
yaya berkenalan dengan dia sebulan sebelum yaya bersama dia..
pertama kali yaya pandang dia yaya dah jatuh hati dengannya..
hati yaya sudah diikat ketat-ketat dengan dia..
then pada raya ketiga yaya declair dengan dia..
yaya sayang sangat-sangat dengan dia..
tak ada sape pun bleh sentuh dia..
setiap hari yaya ambil berat pasal dia..
bukan tiap hari tapi selalu! dan tiap masa!
awk yang selalu bersama yaya setiap masa..
saat yaya suka dan duka..
awk selalu dodoikan kalau yaya tak boleh tido..
awklah segala-galanya untuk yaya
tak boleh nak gambarkan betapa sayangnya yaya pada dia..
yaya akan jaga dia baik2..
Y tolong jangan sakit tau..
yaya tak nak kehilangan awk..
yaya sayang sangat kat awk Y..



 dah banyak yaya tukar baju awk..
hanya kerana tak nak awk terluka..
 yaya amat rindukan awk zylo..
tapi awk kini hanya tinggal kenangan ~_~
 dan awk..
bila awk nak pulang?
yaya still tunggu awk..


dan awk adalah kenangan dalam hidup yaya..
sony hitam ni ibu angkat yaya bg mase sweet 6teen..

4 comments:

  1. Adik manis ditag

    jom join segmen nie

    http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2013/02/first-giveaway-by-marshmallow.html

    ReplyDelete
  2. hahaha, cecomel je akak yaya ni. >.< semoga bahagia dengan sidia :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..semoga dia sihat-sihat selalu.. ^_^

      Delete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...