Entri Terbaru

aku ingat selalu..

dulu..
kau selalu memerahi aku,
walaupun terkadang aku berkecil hati denganmu,
aku tahu kau kasihkan aku,
kerana itu kau berbuat sebegitu.

dia ayahanda,
tapi dia bukan ayah kandung aku,
namun aku bersyukur kerana dia sentiasa memberi aku semangat,
bukan mereka tidak memberi,
tapi kata yang dilemparkannya terhadapku benar-benar membuatkan ku tercabar.

ayahanda,
terima kasih kerana memberi semangat itu,
terima kasih kerana selalu mengingatkan aku dengan marahmu itu,
kerana kau aku bisa untuk berjaya seperti hari ini
walaupun aku tidak cemerlang seperti Amalina mahupun Madihah.

terima kasih cikgu ^_^
kata-kata mu akan aku ingat sampai akhir hayat ^_^


6 comments:

  1. pengorbanan cikgu, Allah sahaja yang mampu membalasnyaa ..tsk..tskk..

    ReplyDelete
  2. kamu tlh buktikan yg terbaik semampu kamu...itu sudah cukup membanggakan.

    ReplyDelete
  3. pengorbanan cikgu tu sukar dihintung
    amal follow sini

    ReplyDelete
  4. cikgu jd guru mentor ker?pengorbanan cikgu mmg besar ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..mentor yang selalu ada bersama sy..yang selalu membakar semangat yaya :)

      Delete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...