Entri Terbaru

kaitan tudung dengan anda

Assalamualaikum..


apa kaitan tudung dengan kita?
tak ada pertalian darah pun..(soalan agak sengal)ok
tudung sangatlah penting lagi2 bila nak menuju ke sesuatu tempat..
tudung tudung tudung..
tudung punya pasal pun mood kita boleh hilang..
betul tak??
hilang sebab dah penat membetulkan tudung yang kemek dan rosak sejak dari tadi..
tudung kadang-kadang ok taw masa pakai sekali dua, tetiba pakai lain hari pulak dia buat hal..
kemek sana la, gelembong sini la..
dok payah pulak membetulkan tudung tu..dala keras kepala..
haish..
lagi-lagi kalau yaya ni..pagi2 je masa nak pegi kerja ke sekolah ke..masa tu je tudungnya sopan santun dan lemah lembut elok je dengar cakap kita..
tapi tunggu la lagi 10 minit..hancus balik tudung tu..
dan selepas itu memang tak la yaya nak betulkan balik..nak lipat sana sini..
yaya betulkan janji yaya selesa pakai itu sudh cukup..
tatkala itu dan selepasnya memang yaya tidak mempedulikan orang nak cakap yaya ni tak cantik ke selekeh ke..asalkan yaya selesa dengan diri yaya..
bla bla ba..(belagaknya!)
kadang-kadang kalau rosak gak masa kerja memang la mudah je hilang mood..
mana taknya langsung tak selesa,, nak buat kerja pun tak menentu..huhu
jadi bagi tak nak tudung tu buat perangai..
yaya meminta bantuan en. dan pn. starch..huhu
starch ni dah 3 tahun membantu yaya..huhu..
thankz a lot..

SELAMAT MALAM SEMUA.

4 comments:

  1. en and pn starch yaya? hehe fae lost la..

    ReplyDelete
  2. hihi...cik akak tak pakai semua benda tu dear...cukup elok dah berbaloi bg cik akak..hihi..

    ReplyDelete
  3. en dan pn starch memang banyak membantu... bukan setakat tudung jer... semua pun... tapi memang kalau akak dah bertudung nanti...mungkin akan jadi cerewet cam yaya jugak... he he he...

    ReplyDelete
  4. ye..huhu..kadang2 kalau tudung tu da elok mmg yaya tak kacau dah, tapi kalau dr awl dia dah meragam..mmg nk kne sembur la dgn en. dan pn. starch

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...