Entri Terbaru

lunch time


lunch time !!!
jemput-jemput makan ye syg semua..
aik..pukul 4 petang baru lunch time yaya??
yaya mmg suka la abaikan pemakanan nih..sebab tu mak selalu bising..
hehe..
papepun yaya memang gilekan coklat yang itu yang yang ini..
hehe..
sehari kalau tak makan boleh meroyan..
ape la yaya ni kan..
jom makan ^_^

4 comments:

  1. coklattt !!! saya pun xjaga pemakanan , time lapar main sumbat je . jap lagi gemok la ni >.<

    ReplyDelete
  2. gemok comey ??? ninaa nak gemok la kalau mcm ni , ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..jom kita buat group gomok comey..hehe..tapi tamau la gemok yang melampau nina :)

      Delete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...