Entri Terbaru

me?? insyaAllah..

Assalamualaikum..
bila anda semua scroll ke bawah..
anda akan ternampak gambar tu..
ok..
yaya tak pakai lagi taw purdah..
baru jadi model je..hehe
one day insyaAllah..
tapi yaya nak promote purdah ni mana la tahu ada yang nak order..
act yaya ni memang tukang jahit..



purdah tali getah..
sangat mudah dan selesa dipakai..
daripada kain kosobo, lycra dan cifon..
kalau nak tahu lebih lanjut singgah sini
atau

8 comments:

  1. all the best..
    cik ina pun harap satu hari nanti akan pakai mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Oh...
    Yaya buat purdah jugak ek..
    Ada jugak kawan2 niqabis....
    Nanti boleh bagitau diorang.... =D

    ReplyDelete
  3. anis tak pakai purdah tapi nak sangat pakai tudung labuh..Tunggu dah nikah baru anis pakai kot.InsyaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah..perkara yang baik itu insyaAllah dipermudahkan..

      Delete
  4. One day in shaa Allah...Sye doakan utk yaya jgk... :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...