Entri Terbaru

not in mood la this morning..

Assalamualaikum..
my perot-perot sudah bernyanyi lagu hiba
dan my womb sudah mula buat pasal
my sakit-sakit datang lagi
bukan sakit perempuan yang setiap bulan
tapi i memang sakit betul
dan i memerlukan my strength 
untuk teruskan perjalanan hidup ini
kalau tak nanti i yang cepat giveup
i tahu dugaan ni Allah bagi supaya i sentiase sedar 
siapa i dimuka bumi ini

kadang-kadang i dah nak giveup
dengan apa yang Allah uji
mana taknya
i dah la tak suka makan ubat
ni kan lagi terpaksa nak makan ubat setiap hari
i takut akan kesannya nanti
jadi i mesti cari ihtiar lagi
untuk ubatkan penyakit i ni

kadang-kadang i mengalirkan air mata
mana taknya
i tak sedia nak meninggalkan dunia lagi
amalan i pun tak banyak lagi
macam mana i nak menghadap Ilahi?

i bukan ngade-ngade tak sedar diri
i tahu i ni masih melayu lagi
cume ayat gedik entri hari ni nak bagi i lebih steady
so i tak la migraine fikirkan hal ni
i mintak maaf i terpaksa luah kat sini

#maaf ayat yaya yang merosakkan bahasa#
#sekadar menghiburkan diri bagi melupakan masalah yang ditanggung saat ni#
~_~



7 comments:

  1. sabar dik dgn dugaan tu...tanda Allah ingat kat kita

    ReplyDelete
  2. Sabar laa dear.. penyakit tu kan penghapus dosa? :)

    ReplyDelete
  3. sabar awak :) ada hikmah disebalik dugaan allah

    ReplyDelete
  4. terima kasih semua.. :)
    semoga yaya lebih kuat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...