Entri Terbaru

apa benda eh?


tadi masa nak pergi hanta kenang-kenangan untuk "mereka yang dihargai"
yaya pun g la jumpa abah sekali..
dengan tak sabarnya pergi lah tanya abah "bah, barang Yah ada tak?"
abah pun jawap "tu ha ada atas almari, apa la yang dibeli"
dengan suka hati pun yaya jawap la "kali ni tak beli la, dapat hadiah dari blogger"
almaklumlah yaya ni suka beli barang online ni..
sebab tu abah tanya macam tu..
senang je nak berurusan sebab abah pen. kanan dengan pejabat pos ni..
tak yah la nak susah2 pk..huhu..
 
btw hadiah ni dari segmen blogger Nabila Medan
disponsorkan oleh kak Yana blog Ku..Ada..Kamu..Nazlyizan
thankz akak :)
nak tahu tak apa hadiahnya??
nanti ye tunggu yaya balik rumah ^_^

4 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...