Entri Terbaru

budi do re mi 123456

jom layan lagu ni malam2 ni..
seorang sahabat yang menyuruh yaya mendengarnya tatkala masa tu yaya sedang bekerja,
pc kaunter yaya tu mana ada sound la jadi tak boleh la nak dengar, kalau tengok je tak dengar , mana ada feel..
jadi sahabat ni terus merajuk samapi sekarang..
maaf la, yaya tak pernah berubah pun la,, yaya tak tipu pun, yaya jujur.
jo lah layan daripada dengar aku dok merapu panjang..


Ada sebuah cerita tentang aku dan dia
Jumpa pertama ku dengannya di satu sore yang cerah
Singkat kata singkat cerita ku berjalan dengannya
Namun apa yang aku rasa mungkinkan ini cinta

Dan hatiku bayangkan dirimu mulai ada rindu
Dunia ku terhenti karena kamu
Mungkin bisa jadi milikku
Semoga lagu cinta ini bersarang tepat di hatimu

Satu kali ku bertemu dualah sudah rasaku
Tiga kata yang ku tahu aku cinta padamu
Empat malam ku menunggu jawaban cinta darimu
Lima tanda yang kau beri enampaknya kau cinta padaku

Dan hatiku bayangkan dirimu mulai ada rindu
Dunia ku terhenti karena kamu
Mungkin bisa jadi milikku
Semoga lagu cinta ini bersarang tepat di hatimu

1 2 3 4 5 dan 6 rasa ku tanam cintamu akan kembang
Begitulah proses akan menangkap hati darimu
Ya namanya orang juga lagi usaha, mau gimana lagi
Kau di sana ku di sini aku tersipu artinya malu

Satu kali ku bertemu dualah sudah rasaku
Tiga kata yang ku tahu aku cinta padamu
Empat malam ku menunggu jawaban cinta darimu
Lima tanda yang kau beri enampaknya kau cinta padaku

Satu kali ku bertemu dualah sudah rasaku
Tiga kata yang ku tahu aku cinta padamu
Empat malam ku menunggu jawaban cinta darimu
Lima tanda yang kau beri enampaknya kau cinta
Enampaknya kau cinta enampaknya kau cinta padaku
Enampaknya kau cinta padaku


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...