Entri Terbaru

bukak hadiah..

dengan terujanya..
masuk je rumah, stop kejap..
terus cakap dengan mak dapat hadiah dari blogger sambil tangan rakus membuka bungkusan..
hehe..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


siap kad lagi kak yana bagi..
senang la nak contact..

tadaaaaaaa..
pillow felt!!
i ike it!!
warna oren..wow!!
tak pernah ada barang warna ni..
btw cantik akak..
malam ni tido dengan bantal baru..
wink ~ wink ~
untuk pengatahuan korang +yana aina ni jugak buat felt taw mcm yaya..
thankz akak..cantik..

10 comments:

  1. Kak Yaya. Comel!! Cute sgt. Mlm ni ada yang lena dengan bantal baruuu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..mesti sampai termimpi2..hehe

      Delete
  2. Comelnya, bella pun nak gak. Siapa lah boleh bagi. Hehe

    ReplyDelete
  3. wah yaya...senyum leret la malam ni

    ReplyDelete
  4. tahniah yaya ... terima kasih. harap nyenyak tido yaya tau. kikiki

    sesiapa yang berminat nak tempah pon boleh ...

    FB FANPAGES


    BLOGSHOP

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...