Entri Terbaru

eh..apa ni ye pakcik??

baru je 10 minit yang lepas pakcik posmen ni hantakan sampul surat..
mula-mula pakcik ni datang yaya tak agak la surat tu tok yaya sebab selalu pakcik ni bg dekat akak ofis..
then dia tanya siapa budak ni..
eh nama yaya la..
tapi yaya rasa yaya tak ada order barang..
tapi bila tengok nama pengirim..ok yaya tahu apa bendenya..huhu..


pakcik posmen : barang apa ni ye?

yaya : entah la..(tengok belakang) oh tahu tahu..

pakcik posmen : jauh tu ha dari sarawak.

yaya : hehe..(dengan rasa bersalah) terima kasih pakcik..selalu abah ambilkan, tapi sebab abah dah pindahkan. tak tahu ada barang lagi hanta alamat pejabat sini.

pakcik posmen : tak pe, kadang-kadang dia datang jugak sini. (pakcik pun berlalu)

yaya : terima kasih ye pakcik (dengan nada girang)

pakcik posmen : sama-sama (sambil angguk kepala)

yaya : (dalam hati berkata) eh macam mana pakcik ni boleh cari aku sampai ofis? padahal aku bagi alamat pejabat pos. kesian pakcik..

huhu..dulu masa abah keje kat pejabat pos tanjong selalu la gune alamat tu, tapi sekarang dah pindah jeram kene la tuka alamat pulak.

nak tahu tak apa yang yaya dapat??hehe.. nanti malam yaya share denga korang ok ^_^
tunggu taw

7 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...