Entri Terbaru

gambar terlampau Neelofa

maklumat ni yaya dapat dari satu blog..
tah manusia mana yang bertanggungjawab melakukan perkara ni pun yaya tak tahu.
yang pasti kalau ini betul bukan gambar Neelofa, memang dia ni nak buat fitnah je.


dah tengok?
cer tengok gambar bawah pulak..
sama tak..


bahaya betul la manusia zaman sekarang ni
kalau benci macam-macam boleh buat nak jatuhkan orang
yaya pun dah penah kene dah bila ada orang cuba jatuhkan kita.
cuma kita harus tetap kuat.

5 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...