Entri Terbaru

SMS MAUT !!!



"LELAKI KIRIM KATA-KATA CINTA KEPADA ISTERI RAKAN MATI DITIKAM DI LEHER"

Kiriman SMS mengandungi kata-kata cinta kpd isteri rakan meragut nyawa seorang lelaki apabila dia ditikam di leher oleh rakannya itu di jalan Klang Sentral, disini malam kelmarin.

Dalam kejadian pada jam 9.55 malam itu, mangsa dikenali sebagai Mohammad ,22 ditemui mati di tempat letak kenderaan berhadapan premis rumah kedai tiga tingkat kawasan berkenaan.

Difahamkan sebelum kejadian, mangsa yang berketurunan Acheh dan bekerja sebagai pembantu sebuah kafe siber di kawasan itu bertengkar dengan susupek sebelum dia ditikam dengan pisau.

suspek bertindak demikian kerana marah dengan tindakan mangsa menghantar SMS cinta kepada isterinya. Suspek dan mangsa dikatakan saling mengenali.

"PEMERIKSAAN MENDAPATI ADA KESAN TIKAMAN BERUKURAN LIMA SENTIMETER PADA LEHER MANGSA DAN POLIS MENGESYAKI KEJADIAN BERPUNCA DARIPADA DENDAM DAN CEMBURU"

untuk maklumat lanjut korang boleh beli paper metro..huhu


#ish3..zaman sekarang bunuh ni macam beli nasi lemak tepi jalan je kan..senang betul#

7 comments:

  1. sekarang ni bab bunuh-membunuh orang cam sembelih ayam je. makin teruk dunia sekarang

    ReplyDelete
  2. yang pi hantar mesej cinta kat bini orang dah kenapanya??
    Tak pasal nyawa melayang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu la..tak ada masalah cari punca

      Delete
  3. huwaaa !! takutnyaa :'( Semoga dapat dijadikan pengajaran kan cik yaya :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...