Entri Terbaru

Cara untuk ucapkan "I LOVE YOU"

 
Entri kali ini untuk pasangan suami isteri taw..
kalau couple2 ni dok molek lagi..
I Love U adalah ungkapan cinta yang paling banyak di gunakan untuk ekspresikan rasa cinta pada sang kekasih. Namun, ungkapan ini tidak boleh di ucap sebegitu sahaja kerana ia adalah ungkapan penuh dengan emosi kasih sayang dan cinta. Berikut adalah beberapa cara untuk berkata I Love U.

1.) Mulakan bersembang dengan pasangan anda. Kemudian, anda bawa topik perbualan kepada perkara yang boleh membuatkan mood dia tenang. Apabila dia tenang dan anda dapat rasakan dia sayang pada anda, anda ucapkan kata I Love U dengan segera. Dia pasti akan terkejut dan mula memberi tindak balas positif.

2.) Anda senyap dan biarkan dia bercerita apa yang dia mahu. Anda dengar apa yang dia sampaikan dengan kasih sayang. Kemudian, apabila perasaan kasih sayang anda sampai kemuncak, anda senyapkan dia dan pandang tepat pada matanya serta sebut I Love U.

3.) Selain gunakan mulut, anda juga boleh luahkan perkataan I Love U melalui perbuatan. Korbankan apa yang perlu untuk bahagiakan dia juga salah satu cara untuk anda berkata I Love U. Anda luahkan kata cinta melalui sekecil-kecil perbuatan hingga sebesar-besar perbuatan.

4.) Ungkapkan kata I Love U ketika anda sedang bergurau senda dengan dia juga adalah masa yang tepat juga. Ini kerana, mood anda berdua lebih terbuka untuk menerima apa yang ingin di sampaikan pasangan.

1 comment:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...