Entri Terbaru

kebosanan melanda

 
apabila ruang legar mwcom tech kekurangan dekorasi,
lalu ia hilang terus menjadi sunyi,
lontaran kata hanya untuk seketika cuma tanpa ada teman bercerita,
dan diluar sana hanya kedengaran lagu mengundi
dan bingitan hon tidak tahu dari mana datangnya.

semangat di pagi hari kian menipis dek kerana kosongnya kerusi dikiri,
lama-kelamaan sunyi ini membuat aku berasa bosan,
bosan yang teramat sehingga aku rasa tak bersemangat,
juru teknikal hanya berada dibelakang
sedangkan tadi aku sudah meminta dia menemani aku di depan ini.

oooh hari yang sunyi sepi,
semangat pun terus hilang tak ada ganti,
mari la kembali wahai semangat,
"i need you!"
En. A pun sunyi sepi melayan hari,
aku seperti biasa hanya menunggu balasan darinya.
 
BOSAN sangat ni blogger,..
 

5 comments:

  1. same r kte..bosan..hmmmxtw nk buat ape,tpi keje bnyk sbenarnye..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..hari cuti patotnya cuti gak..ni la kalau kene keje..huhu

      Delete
  2. jangan bosan2 sis...selamat petang yaya..

    ReplyDelete
  3. bosan ye...meh teman ciksu, nak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...