Entri Terbaru

oh ibu jari

 
en. google

OK memang lawak sampai semalam 1 jam je yaya bukak lappy..
nak cerita pasal jari dan pasal jari jugak la yaya dah free dok uma jahit baju..
Al-kisah sebab teringin sangat nak belajar buat kuih, jadi yaya pun keje la dengan makcik sebab makcik memang ada kedai kerepek.
Jadi semalam pun dengan semangatnya datang la seawal jam 8.00 pagi..
Buat kuih siput...sampai pukol 12.00 yaya balun..
tak henti, balik je rumah terus mengadu jari bengkak..hahahaha..
Nampak sangat la budak yaya ni *********..
pagi tadi terus mesej mak dak cakap cancel keje..haha..kureng hasem betul la si yaya ni..hahaha..
Ok, baik yaya dok uma buat preparation nak temuduga..



ok yaya nak mintak pendapat korang semua..
apa yang korang faham tentang bidang yaya ni??
yaya perlukan pertolongan korang yang pakar..
nak baca apa lagi ye??
sabtu minggu depan ni nak temuduga..
harap la berjalan lancar dan dimurahkan rezeki ^_^


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...