Entri Terbaru

ruangan komen dah bertukar

 
moning u all..
kalau u all perasan ruangan komen yaya dah bertukar wajah..
semua ni hasil dari pembacaan di blog kak +Ieta Mat Saad pasal entrinya fenomena komen pun tak boleh
bila tengok ruangan komen baru kak +Ieta Mat Saad , yaya terus tertarik nak tukar jugak..
yaya ada tanya dekat kak ieta cara nak tukar, tapi yaya biasa akan cuba dahulu..
bila dah berjaya jumpa dan tukar, kak ieta ada balas pesanan yaya..yang akak akan buat tuto..
maaf sangat akak yaya menyusahkan..
mungkin ada ramai yang dah tahu tapi yaya nak kongsi jugak..
kalau ada yang nak tukar ruangan komen macam ni jugak..
jom ikuti tuto kak +Ieta Mat Saad 
 
TUTO KOMEN BOX G+

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...