Entri Terbaru

SEMAKAN MEDSI

  
 
clik here!
ok..hello fella..
kali ni entri khas untuk mereka yang nak sambung ijazah sarjaan muda perguruan
tadi sahabat ada tanya dah semak ke belum ujian medsi kat upsi..
yaya dalam hati mesti tak dapat sebab yaya tak mohon pun kat situ..
cek2, memang la tak dapat..
so yaya nak soh korang yang ada mohon supaya cek ok..
besok ujiannya tau..
kalau nak cek klik sini
good luck ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...