Entri Terbaru

Alhamdulillah, selesai bertunang.

 

Assalamualaikum..
syukur masih lagi bernafas hari ini walaupun tekak sakit sebab kesan daripada jelebu yang menutupi pemandangan Yaya untuk melihat jalan raya..
tengok la cincin atas tu..
cantik tak korang??
hehe..
hamboi Yaya, diam2 je dah bertunang..
senyap-senyap je la..
nanti bila dah nak nikah baru la habak mai soh datang memeriahkan majlis..
Alhamdulillah bertunang jugak..
mengenakan busana berwarna merah jambu..
memang la ramai kan yang suka bertunang pakai baju warna pink..
Yaya kalau boleh nak warna ungu..huhu..
meh usha gambar-gambar yang sempat ditangkap..



























 
9 June 2013



 
1 June 2013

 

Bukan Yaya yang bertunang..
hehe..
tumpang happy je tok kawan.. ^_^
mereka berdua ni sahabat baik Yaya..
sahabt suka duka, gelak tawa..
riang ria..
semoga mereka bahagia dengan pasangannya ^_^
Yaya bila pulak ye??
huhu..
belum tahu jawapan lagi..
insyaAllah.. suatu hari nanti ^_^


33 comments:

  1. Ingatkan akak yang bertunang .. Haha . Apa apa pon semoga cepat-cepat jumpa jodoh . AMinn

    ReplyDelete
  2. ingatkan kak yaya yg tunang. buat saspen je. hihi

    ReplyDelete
  3. la ingt cik yaya yang tunang..btw semoga kwn cik yaya 2 bahagia selalu yew...^0^

    ReplyDelete
  4. hehehehe...tunggu seru yaya pulak...

    ReplyDelete
  5. wah, ingatkan betullah yaya nk tunang :D hohoho. tunggu turn yaya la pulakk :P

    ReplyDelete
  6. heheeheh dah agak dah , yaya bila lagi ??

    ReplyDelete
  7. Ingatkan kak Yaya yg bertunang, hehe x)

    ReplyDelete
  8. akk ingt yaya yang tunang tadi..hihihi

    apa2 pun, tahniah buat kawan yaya tu ye.. :)

    ReplyDelete
  9. suspen ja cik yaya nih. baru tasneem nak seronok kemain. -.-' ape ape pun tahniah untuk kawan yaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..
      nti kalau bertunang cik yaya bg tahu la :)

      Delete
  10. panggil fae kalo yaya kahwin :p tapi fae jauh ne kat brunei :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mesti yaya panggil..
      ala sekali sekala dtg la sini kan..

      Delete
  11. hahaha...tak pe lepas nie jempot cik akak kalau giliran yaya pula..hihi

    ReplyDelete
  12. la...mati2 ingat CY yg bertunang buat suspen betullah cik yaya ni...btw tahniah buat kawan cik yaya ye...

    ReplyDelete
  13. haha..wat suspen je yaya ni kan.. nk tgk yaya yang btunang..tpi bukan...hihih

    ReplyDelete
  14. yaya buat suspen laa.. akak ingt yaya yang tunang.. baru nak majuk sbb langkah bendul akak. hahaha :p

    ReplyDelete
  15. ala-2 anis ingat yaya yg btunang .smoga bhagia untk kwan yaya :D

    ReplyDelete
  16. Ingatkan akak bertunang. Sampai hati tak bagitahu. Bila akak nak bertunang? ^_^

    ReplyDelete
  17. akak ingatkan yaya yang bertunang tadi.. hihi.. tahniah kepadakawan yaya tu.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...