Entri Terbaru

Blog Yaya #komen sikit

 
Dari semalam Yaya dok fikir..
blog Yaya ni kanak-kanak sangat ke atau matang?
huhu..
Yaya tengok macam kanak-kanak je kan..
pape tah..
ecececeh sejak bila la pulak cik Yaya ni jadi matang (muntah hijau sat)..
Yaya ingat nak ubah sikit la..
nak bagi nampak lebih matang..
pendapat korang macam mana?
nak tuka ape2 tak?
atau biarkan macam ni saja..
komen taw..
thanks korang :)

3 comments:

  1. tukar background kut..huhu yg lain dah ok,cantik :) hee pada pndgn sya la :)

    ReplyDelete
  2. for me .. dah okay dah.. :) thanks follow me. done follow u too ^^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...