Entri Terbaru

InnerShine® Prune Plus

 
 
Kecantikan merupakan anugerah dari Allah dan kita harus menjaga kurniaan ini dengan pelbagai cara.
Pelbagai kaedah dan minuman kesihatan yang dijual dipasaran sekarang ini dan salah satunya yang terbaru adalah BRAND'S INNERSHINE Pati Prun dengan Camu Camu yang menjadai rahsia kecantikan pelakon yang cantik jelita iaitu Izara Aishah. Sambil menyelam minum air. sambil menjaga kesihatan kita pun dapat menjaga kecantikan kita.
InnerShine Prune BRAND'S Plus diperbuat daripada kualiti yang terbaik California prun. InnerShine Prune BRAND'S Plus dirumus khas untuk meningkatkan keseluruhan dalaman kesejahteraan melalui promosi kesihatan usus yang baik, yang sebaliknya untuk membersihkan, kulit yang cantik. Ia mengandungi prebiotik (Oligofruktosa dan Inulin) serta serat yang menggalakkan sistem penghadaman yang sihat, dan Vitamin C, bahan utama dalam mengekalkan keanjalan kulit dan seri. Dengan ditambah Pulp Prune yang tinggi dalam Vitamin C membantu untuk menggalakkan kulit yang muda dan kulit Prune untuk antioksida dan tinggi dalam serat.
 InnerShine Prune Plus juga mengandungi antioksidan semulajadi dalam prun - antioksidan melindungi sel-sel daripada radikal bebas yang berbahaya di dalam badan. Sihat dan berkhasiat, satu hidangan InnerShine Prune Plus ® menyediakan 12% daripada keperluan serat harian tubuh dan adalah makanan tambahan yang sempurna untuk diet seseorang. Apa lagi, dengan tiada tambahan gula, pewarna atau bahan pengawet, sebenarnya tiada cara yang lebih baik untuk menyuburkan dan membersihkan badan anda.
Cadangan Pemakanan: Satu botol setiap hari setiap malam.
Bahan-bahan: Prune Essence Tumpukan, Tumpukan Delima, Pulp Prune Prune dan Kulit, Inulin, Oligofructose dan Vitamin C.
"Superfruit" Buah yang jarang ditemui yang hanya boleh ditemui di dalam hutan hujan Amazon, Peru.
Dikenali sebagai buah dengan jumlah direkodkan tertinggi Vitamin C di dunia
Memberi anda kulit yang lebih muda dan lembut.


  • Menyahtoksin badan untuk memberikan anda kulit yang lebih berseri
  • Meningkatkan pergerakan usus
  • Menggalakkan sistem penghadaman yang sihat
  • Membantu badan dengan pengeluaran kolagen untuk memberikan anda kulit muda
  • Kaya dengan antioksidan untuk membantu badan anda melawan radikal bebas

KANDUNGAN DALAN INNER SHINE CAMU CAMU

California Prun

  • Amat kaya dengan serat, yang mengandungi tahap Vitamin C
  • Berkesan dalam melambatkan proses penuaan menggalakkan sistem penghadaman yang sihat


Camu Camu

  • Dikenali sebagai buah dengan jumlah direkodkan tertinggi semula jadi Vitamin C di dunia
  • Membantu tenaga badan dan menguatkan sistem imun
  • Memastikan mata dan kulit yang sihat


Maltodextrin (serat larut)

  • Berkesan dalam membantu penghadaman
  • Baik untuk mengawal selia dan meningkatkan kekerapan pergerakan usus
1 kotak RM 35.00
postage RM 6.00 (S/M) RM 10.00 (S/S)
6 bottles x 42ml
Pm- yaya (017-6893976) @ email - flih.atoz@gmail.com

4 comments:

  1. skotak ado 6 botoi jo?..adoi laaaa....baru pasang niat nak beli..hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak..tapi ok la tu..
      tak la mahal..harga berpatutan..biasa la sama macam produk kesihatan yang lain pun harga lebih kurang..mcm mak yaya makan bella vita, just ada 15 paket je tok harga rm 130
      tapi untuk kesihatan kan..

      Delete
  2. utk ibu mgndung bleh amik tk??

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...