Entri Terbaru

Kenali Imam Muda Bosnia , Fatih Seferagic


  

 

Assalamualaikum dan selamat petang. Semalam tatkala melihat berita di tv3 yang telah menyiarkan tentang kisah hidup Imam muda ini, Yaya jadi tertarik untuk mengetahui tentang bioadata diri dia dengan lebih lagi. Walaupun mungkin Yaya lambat kenal or dengar cerita tentang Imam Muda ini. Subhanallah, sudahlah kacak, bila dengar je dia mendengdangkan ayat suci al-Quran, bergegar jantung..boleh luluh taw ( cair terus)...hehe..gatal pulak..
tapi itulah kebenaran tentang Imam Muda ini. 

Biodata Fatih Seferagic :
  • Dilahirkan di Jerman.
  • Merupakan warganegara Bosnia Hazegovina.
  • Beliau telah berpindah ke Amerika Syarikat dan telah bermastautin di sana ketika berumur 4 tahun.
  • Beliau tinggal di Arizona selama 3-4 tahun sebelum berpindah ke Maryland.
  • Beliau tinggal di Maryland selama 7 tahun dan sebahagian besar dari usia kanak-kanak dan remajanya di habiskan di Baltimore.
  • Beliau berjaya mengkhatam hafiz Al Quran dalam tempoh 7 tahun di Islamic Society of Baltimore di bawah seliaan Syeikh Qari Zahid & Qari Abid.
  • Fatih kemudian berpindah ke Dallas untuk belajar bahasa Arab.
  • Beliau kini adalah ketua pemuda di Masjid Syaikh Yasir Birjas di Dallas.

Untuk pengetahuna semua Fatih telah pun berada di Malaysia bagi membuat penampilan sulungnya bermula 22 Jun hingga 7 Julai 2013.
Masih ada masa lagi kalau nak pergi kesana mendemgarkan ceramah dari Imam Muda ini.
Kat bawah ni Yaya share jadual ceramah.. dan kalau nak tahu dengan lebih lanjut boleh jugak klik sini

 

jom dengarkan alunan suara dari Imam Muda Bosnia ini 



selamat berhujng minggu ^_^ semua

11 comments:

  1. Pernah terbaca tentang imam muda nie cik...
    memang terbaik tau..:)

    ReplyDelete
  2. salam. abe kie pun nak jadi imam muda la biar pun usia dah masuk 40.

    ReplyDelete
  3. Huhu . Isyah Minat Sangat kat diaaa ^^

    ReplyDelete
  4. salam sis...itulah dah 2 hari berturut2 buletin utama tunjuk imam muda yang suaranya subhanallah.anak lelaki kak lea yang baru 6 tahun pun cakap sedapnya suara abang ni..dahlah hensem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..ye..betul tu kak..
      kurniaan Allah kan.. :)

      Delete
  5. hensem pun ada..pakej lengkap ni...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...