Entri Terbaru

Manja vs Gedik?


Assalamualaikum semua pembaca ^_^ dan stalker..hehe
Alhamdulillah masih lagi bernafas dalam keadaan yang berjerebu..
Kesannya dah nampak dah..bangun je pagi tekak dah sakit sejak semalam lagi..
Kene la minum air bebanyak ni..

Kali ni Yaya nak mintak pendapat semua pembaca mengenai isu perempuan manja dan gedik ni..
Menurut Yaya kalau manja ni memang sifat semula jadi seseorang itu tapi mereka still sorok cuma ada kadang-kadang watak manja mereka ternampak oleh kita.
Tapi kalau kes gedik ni pulak adalah gugurl yang nak curik perhatian orang lain je lagi-lagi lelaki supaya terpikat dekat mereka. Terpikat ke korang wahai lelaki?
dan mereka ni suka meniru gaya gedik kawan-kawan lain..
nampak macam best je kan, jadi ikot jugak la ye..

Eh??..
Para-para lelaki sila jawab ye, korang suka perempuan manja ke gedik?..Jawab jangan tak jawab taw..
Kalau Yaya, jangan la gedik depan aku..memang nak muntah..terus angkat kaki pergi dari situ kalau tidak bertambah dosa mengumpat pulak kan..


20 comments:

  1. kalo datang mood hyper fae fae will act manja mengada2 to bestrfiends and pakwe haha but yah fae naturally manja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..memang semulajadi perempuan ni mempunyai sifat manja..
      kita selalu manja dengan orang yang kita sayang n rapat la kan ^_^

      Delete
  2. cik akak suka yang manja lah..hihi...
    yang gedik tu tolak tepi..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolak ye jauh2..tak baik tok kesihatan..hehe

      Delete
  3. yes, manja dan gedik berbeza.
    Serius tak suka orang gedik..
    manja tu kalu dgn certain2 people tp
    gedik sume org boley nampak.
    kan??

    ReplyDelete
  4. Amat berbeza. Gedik meloyakan. Manja pun kenala dgn org tertentu ja. Lau dgn laki2 lain pun manja,...... Hurm. Tp bella mmg manja. Teehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai perempuan yang manja sifatnya.. :)
      manja nak disayangi kan :)

      Delete
  5. nasib lah diri dahku yang gedikss ni. semua orang tak suka. tsskk T_T hehehe

    ReplyDelete
  6. manja dan gedik depan suami takpe la....hehe..

    ReplyDelete
  7. Kalau Asma' ,lagi suka manja .Kalau 'gedik' ,rasa nk bagi makan kaki je .Serius tk suka sangat orang gedik depan lelaki ,kalau nk gedik pun ,wt la depan ayah / suami .Baru OK ;) tk gitu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..
      garang betul nak bagi kaki ni asma..huhu
      gedik depan ayah malu la pulak nanti ayah kata anak aku ni dah kenapa..huhu
      gedik la depan suami kita je

      Delete
  8. manja tu sifat semulajadi.. tapi kalau gedik ni saja dibuat2 untuk menarik perhatian.. menyampah tengok individu yang gedik ni..

    ReplyDelete
  9. harusla yang manja...yang gedik tuh tolongla buang jauh kegedikkan tuh..huhuu

    ReplyDelete
  10. sy suke manja..gedik..mnta djauhkan..tp sy pon taktau sy ni mnja ke tak..tp adk2 slalu ckap sy mnja wlaupun ank sulong..nasib sungguh..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kadang2 kita tak nampak y kita manja..
      tp org sekeliling kita yang rasa

      Delete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...