Entri Terbaru

Pabila ikan keli meletop!!

 
nampak tak  yang merah-merah tu..
ala-ala mcm ni la gayanya..
curi kat google

Assalamualaikum..
ni la padahnya apabila ikan keli yang sedang digoreng meletop..
bukan ikannya yang meletop taw..
minyak tu yang meletop..
rasa denyut-denyut dia lagi..
sedap wow..

eh nak tanya la, kenapa ikan keli tu meletop ye time masak?
dah selalu dah kene macam ni..

6 comments:

  1. sebab ikan tu berair gaknye sis...heheeh..sian yaya..tapi memang keli di goreng macam tu,sama mcm goreng sotong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abah pun ckp macam tu ..
      tapi sebelum ni ada gak yang tak meletop tau..huhu..
      kene pakai perisai la jawabnya ni..hehe

      Delete
  2. hahaha.....syukur cik akak tak makan keli..tak le kena letop oleh minyaknya..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..rugi cik akak tak cuba..sodap taw..

      Delete
  3. hamboi, patut tasneem tengok tangan sebelah gelap, sebelah putih kemain. hehe mana tau cik yaya amek aura white ka. hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..sampai kesitu pulak dah..tu gambar curik kat google je..

      Delete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...