Entri Terbaru

Why????

  

Ya Allah..
apa yang Yaya rasa sekarang ni..
hati dan perasaan ni bercampur baur..
AaaaHH!!!
Yaya tak suka bila perasaan semacam ni datang menerjah..
oh hati..
hati yang mudah lemah,
kuatlah dikau untuk menempuh ranjau mendatang..

to awak :
kalau awak tengah stalk blog Yaya..
Yaya nak awak tahu Yaya tetap terima awak..
awak akan tetap jadi kawan serta sahabat baik Yaya walaupun luka tu terkadang buat Yaya rasa sakit.
awak janji awak tak nak abaikan Yaya, tapi awak yang hilang.
Yaya tak marah awak, tapi Yaya harap awak bahagia dengan life awak.
Yaya harap awak ingat apa yang Yaya selalu pesan dekat awak..
jangan lupa taw atok..
penat nenek berpesan..
hari-hari pun tak jemu..
tapi atok dah hilang..
dah tak contact nenek..
tak pe la..
hope atok jumpa life atok..
tapi ingat jangan lupa apa yang selalu nenek pesan k ^_^

tapi sebenarnya hati ni rindu..
oopss!!!
bukan rindu dekat orang tua yang Yaya cerita kat atas tu..
rindu dekat kenangan lama..
entah..
rindu kawan2..
rindu segalanya..
rindu awak orang gila..
rindu budak gemok..
rindu gelak tawa
rindu masa kita gaduh2..
rindu bunyi pantai..
bila semua dah bercampur baur..
satu je yang Yaya rasa..
nak nangis..
sememangnya sukar kan nak lupakan apa yang pernah tercipta suatu ketika dulu walaupun tak lama..
Ya Allah..
kuatkah Yaya?
korang semua..
boleh pinjamkan bahu u all..
seperti air mata ini mahu turun laju.. sob sob ~ :'(
malam ni tidur dalam keadaan hiba..
belajar melupakan tak mudah yang kita sangka..
walau dah 3 tahun berlalu..


9 comments:

  1. kenangan itu, tidak kan bisa dapat dilupakan...

    ReplyDelete
  2. Kenangan indah sayang...bila kita marah ia bakal muncul...bila kita sedih pasti dia mendatang...bila kita rindu....wah dia lagi menghadirikan diri...hebatkan kenangan :)

    kerana kenangan kita gembira...kerana kerangan kita menangis...:)

    ReplyDelete
  3. semoga adik yaya tabahkan hati.. Allah swt sentiasa bersama adik..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...