Entri Terbaru

Banner dah siap..

 
Alhamdulillah akhirnya dapat jugak Yaya siapkan banner untuk mereka..
jom cari banner korang ye..jangan salah ambil sudah la.. ^_^
yaya buat bagi siapa yang isi detail yang yaya minta..
yaya dah inform bila ada yang tak cukup..
jadi yaya buat mana yang ada ye ^_^
kalau ayat korang tu panjang jadi Yaya terpaksa pendekkan sebab takut tak muat dan tak cantik..
hope korang suka taw..
maklumlah Yaya ni budak baru belajar
tekan right click dan save..
sebelum tu meh la bagi duit raya sikit kat Yaya..klik sini..thanks ^_^
   


















17 comments:

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...