Entri Terbaru

Mini peplum atau mini gaun?


Assalamualaikum..syukur ke hadrat Ilahi kerana masih lagi dapat merasa nikmat berpuasa di bulan yang mulia ini..meh tengok tajuk kat atas tu tahu dah kali ni entri mengenai pakaian pulak..tapi baju siapa ye?
Al-kisah kakak ku sayang yang sorang ni teringin anak dia pakai baju peplum..yang Yaya ni pulak pening bila nak fahamkan pola yang tukang jahit yang lagi pro tunjuk tuto..jadinya Yaya tak la janji dengan dia..tapi dalam diam Yaya nak cuba..dalam hati yaya berkata "kalau orang boleh buat, kenapa aku tak boleh?"
Yay ani memang yang tak boleh nak mengalah kalau bab menjahit..lagi-lagi pakaian yang baru dan agak mencabar..jadi Yaya pun guna je la ukuran dan pola sendiri..kununnya dulu selain nak jadi lect bila besar, nak jugak jadi pereka fesyen ni..tapi pereka untuk baju sendiri je la..hehe..
reka punya reka, potong punya potong siap jugak..Alhamdulillah..tapi jadi ke idak tah peplum percubaan pertama ni..korang boleh tak jadi juri?? ni baju peplum atau lain??meh usha gambar bawah ni sampai penat..









macammana?
korang rasa jadi ke tak ye?





15 comments:

  1. comel je baju tu. ada love3 .. :D

    ReplyDelete
  2. nice. kain cotton eh ? sedap bila pakai :D

    ReplyDelete
  3. comel baju tu..
    Urm, btw tlg review entry ni kejap.
    Hanya ALLAH dapat balas jasa anda :')
    http://edaeri.blogspot.com/2013/07/review-sambil-berdoa-please.html

    ReplyDelete
  4. Pada pandangan Arol, lebih nampak macam mini gaun. Tapi rasanya kalau anak buah Yaya dah pakai dengan kain sekali, mungkin nampak macam peplum sikit. :)

    ReplyDelete
  5. aloooo comelnya colorful, serious cantik

    ReplyDelete
  6. wah!! pandainya..ada bakat ni..=D

    ReplyDelete
  7. pandainya kak yaya jahit....mesti anak buah kak yaya suka.... comel!saya pon suka,hehe :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...