Entri Terbaru

Rumah korang warna apa?


Assalamualaikum semua..petang-petang ni update sat lepas ni nak pergi masak pulak untuk berbuka..
lagi berapa hari je kita nak menjelang raya bukan..
so mesti la rajin orang nak cat rumah ni..
kampung Yaya ni rata-rata warna ungu..kenapa tah..mybe tahun ungu kot..hehe..
dan rumah Yaya pun warna ungu..tak sangka pulak my babah sudi dengar rintihan hati i..hehe..ni yang semakin semangat ni..
rumah korang dah cat belum??
warna apa cadang tahun ni??

11 comments:

  1. cat biasa je yaya...takda nak tukar2 cat ni...

    ReplyDelete
  2. hihi.. takde cat la yaya.. pakai sedia ada je.. hihi

    ReplyDelete
  3. cat umah lambat lagik kot....heheheh..but ungu cantek!!!!

    ReplyDelete
  4. munkin tak tukar kut..tpi klu tukar nak warna meroon..=D

    ReplyDelete
  5. Saya tak pasti lagi nak cat rumah warna apa.

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak mengecat rumah sebenarnya. Hehe.
    Sy dah tekan ads awak, awak bila lagi :)
    Hehe

    ReplyDelete
  7. cik akak singgah sini...

    mohon adik hantar detail...
    di sini

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/07/senarai-nama-kad-raya-free-cik-akak.html

    ReplyDelete
  8. Jemput sertai : Contest Blogger Jejaka Jambu. Hadiah Power Bank bakal menanti anda...

    ReplyDelete
  9. he3..geng cikAkak ni =) ntah2 kwen esok2 tema ungu juga..rumah kt kg sy wrna coklat+putih..suka tgok hu3

    ReplyDelete
  10. mesti cantik kan? hehe kak yaya kan suka warna ungu....:D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...