Entri Terbaru

Selamat menjalankan ibadah puasa.


Assalamualaikum semua..dah pepagi buat baru la Yaya nk jenguk sini..
maklumlah esok sudah masuk bulan puasa..jadi bertambah sibuk lah Yaya..banyak tempahan baju raya nak kene siapkan..kalau tidak tak de la baju raya karang tok customer Yaya..
jadi jadual untuk bulan puasa makin padat untuk on lappy..
bila malam lepas siap sediakn bahan untuk sahur besok, lepas siap buat baju customer (2 baju sehari), lepas beres semua baru la Yaya akan jengah sini..
walau lambat sekalipun pasti kukunjungi..
maaf la buat semua yang singgah kalau Yaya tak datang lagk ke rumah korang..rumah Yaya ni pun tak terurus dah..hehe..
tengok doodle atas yang cantik tu..dapat hadiah dari blogger +Kathy Rbain ..makin cantik akak buat doodle..hehe..
dikesempatan ini Yaya nak ucap selamat menyambut bulan Ramadhan untuk semua umat Islam..manfaatkan setiap waktu yang ada dengan amalan-amalan yang mulia..
Yaya juga nak mintak maaf pada semua pembaca blog Yaya andai apa yang Yaya kongsikan membuatkan ada yang terasa hati..oklah.. mornight ^_^

13 comments:

  1. selamat menyambut ramadhan akak! ;)

    ReplyDelete
  2. selamat menikmati ibadah ramadhan... saling mendoakan ja

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut ramadhan dan selamat berpuasa yaya..:)

    ReplyDelete
  4. slam ramadhan =) comel doodle tu ^_^

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa, cik Yaya! Semoga kita dapat banyak pahala pada bulan Ramadhan kali ini..:D

    ReplyDelete
  6. salam ramadhan

    jom join ga raya..

    http://nooramyma.blogspot.com/2013/07/siapa-maw-duit-raya-rm50.html

    ReplyDelete
  7. ye..kemas lah rumah anda yer..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...