Entri Terbaru

Lanjutan Contest Cantik Berseri di Aidilfitri.


Assalamualaikum korang semua..
puas dah beraya?
jom join contest pulak..
hadiah bernilai rm 50 untuk 10 peserta bertuah..
sepatutnya contest ini akan tamat pada hari ini tapi dilanjutkan lagi oleh pihak sponsor..
jom la join..
mana tahu rezeki korang kan
kalau korang tak pakai produk ni pun boleh join dan kalau menang hadiah boleh la bagi insan yang korang sayang ataupun boleh dijadikan sebagai hadiah untuk GA korang mungkin..
untuk maklumat lanjut klik SINI.

6 comments:

  1. semoga berjaya dgn giveaway ni..jom kita promote lg..hehe..:)

    ReplyDelete
  2. http://komikfeeqry.blogspot.com/2013/08/contest-header-saya-paling-comel.html ] comel header blog boleh la join contest saya ni :*

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...insyaAllah cik akak akak join dik :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...