Entri Terbaru

Alexa Rank - 25/1/2014

Assalamualaikum.
Alhamdulillah makin kurang balik.
Bermula hari ini, entry pasal ranking alexa akan menjadi penutup tirai setiap hari.
Maknanya entry pasal ni akan menjadi entry last sebelum Yaya melelapkan mata.
Kalau Yaya dah update pasal entry ranking alexa, paham2 la ye.
Tu maknanya patik mahu beradu.
Ini cerita semalam SINI.



11 comments:

  1. Huhuhuhuhu.... faham2.... hihi ^________^

    ReplyDelete
  2. takut nak cek elexa sendiri...hheee.. tah berapa puluh ribu la gaknye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe jangan takut..kalau tak kita tak tahu kan?

      Delete
  3. Update jgn xupdate..jgn spti daku bt skali pastu xbt lg sudah..hihi

    ReplyDelete
  4. Akak pun xtau akak rank ke berapa dlm alexa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...