Entri Terbaru

Blogwalking Yang Menyedihkan

Assalamualaikum. Tengok tajuk entry tu. Kenapa pulak sedih ni Yaya. Mana idak sedihnya sebab malam ni blogwalking guna fon je sebab tetiba mak ajak pergi keluar jejalan. Yaya pun ikut je la. Korang pun tahu kan kalau guna fon macam mana kah jadahnya. Dah la kecik, tak syok. Nak komen lagi. Sabar je la. Papepun blogwalking kan tetap berjalan sampai yang termampu sebelum Yaya muntah. Ngrrr.


Posted via Blogaway

5 comments:

  1. berbelog guna fon xpuas sgt hehe gne lappy haaaaa legaaa...besaq sikit hehehe..jom ke blog cik anis...www.anisfadliyana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tapi lagi baik habiskan masa jejalan dgn mak...bW bila2 boleh..hehe

    ReplyDelete
  3. Alololo..tak apa yaya..balik berjalan jalan sambung blogwalking ye dik..jangan sedih sedih ok..

    ReplyDelete
  4. Tu pun dah ok...hihi
    ^_______________________________^

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...