Entri Terbaru

First time cek alexa rank

Assalamualaikum.
Yaya selalu tengok blogger-blogger lain kongsi pasal rank dorang.
Mula-mula macam malas je nak ambil tahu, tapi bila lama-lama teringin pulak.
Yaya dah cek dari semalam lagi, sangat teruk keputusannya.
Mungkin sebab Yaya dah guna balik domain lama kan, 
sangat jauh la larinya bila tak guna www.cikyaya.my
tak pe la, lagi pun Yaya tak selesa bila guna domain tu. (apa la Yaya ni)
Tapi bila cek dekat alexa untuk hari ni, wah (senyum) walaupun tak la macam blogger lain.
Maklumlah saya ni budak baru belajar, blogger hingusan je lagi. 
Jadi tak boleh la nak bandingkan saya dengan mereka yang sudah lama menapak dalam bidang ni.


ni 20/1/2014

yang ni tok keputusan hari ni punya..
beza global rank untuk semalam dengan hari ni adalah 7823
dan rank in Malaysia sebanyak 124.

Makin semangat la Yaya nak berblog sebab no makin berkurang walaupun sangat besar sebenarnya.
Tapi Yaya nekad nak bagi no ni makin kurang dan makin kurang.
Chayok chayok.
Lepas ni tiap hari la dok update pasal benda ni.
Korang nak cek jugak?
meh klik SINI



10 comments:

  1. tak apa yaya, pelan2 kayuh... In Shaa Allah boleh tu...

    ReplyDelete
  2. tak paham lah rank alexa ni... ok ke tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..rank alexa ni nak tgk ranking blog kita atau wesite kita yang ke berapa..kalau makin sikit no makin tinggi la ranking kita

      Delete
  3. Kira ok la ni dik, akk lg teruk :D

    ReplyDelete
  4. tq yaya,saya pun tstsu pe bnda alexa ni,baru nk cek ni hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...