Entri Terbaru

Menghadiri Majlis Perkahwinan.


Assalamualaikum dan selamat berhari sabtu.
Setelah sekian lama tak menghadiri majlis kenduri kahwin,
hari ni Yaya semangat pergi.
Mana taknya sejak sambung belajar ni duduk je la hadap buku, hadap kelas, hadap u
Lima bulan terperap, kalau keluar pun pergi tasik Shah Alam,
the KL then Pkns then Plaza.
itu je la.
Semangat pergi tu sampai tunggu pengantin bersanding.
Lagi pun pengantin perempuan ni kampung Yaya dan Yaya kenal la tapi tak rapat sebab dia ni bawah yaya. Umor dia sekarang 18.
Alhamdulillah jodohnya dah sampai jangan kita pertikaikan (kenapa awal)
Sebab kita kadang2 lupa muhasabah diri sampai bila ada yang kahwin awal mula la fikir lain.
Suaminya orang Pahang, fuuh jauh tu.
Tu namanya jodoh, tak pernah jumpa tapi kenal dekat mukabuku je.
Ni baru betul di panggil CINTA MUKA BUKU..
walauapepun tahniah ye dik.
semoga bahagia dan menjadi isteri yang solehah.







tengok tu adik lagi besar dari kakak.
Kecik la Yaya ni.
Takat ni je, tak boleh dah tinggi. Kalau tak Yaya minum calcium. Hehe.



10 comments:

  1. Alhamdulillah..dah jodoh tiada siapa mampu menafikannya..

    ReplyDelete
  2. 18 tp mmg lg besar dr 23...hihihi..tahniah pengantin..utk yaya..bg mkn calci yum lbh ckit ea.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeh ngeh ngeh..kalau boleh kak meninggi lagi..Yaya terima seadanya je kak ^_^

      Delete
  3. hahaha....kalau cik akak dok sebelah adik pun...kompen cik akak lagi kecik..hahaha..
    cian..kecik btoi adik akak nie..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...