Entri Terbaru

Meratah buah nam-nam.


Assalamualaikum semua. Tadi abah balik bawak buah ni. "Mana dapat ni bah? Beli ke orang bagi?" laju je Yaya bertanya. "Orang bagi" abah jawab santai. Rezeki hari sabtu. Yaya apa lagi, kupas buang yang mana patut lepas tu cicah kuah rojak. Sedapnya. Korang pernah makan tak buah ni? 

7 comments:

  1. sedapnya..lama tak makan..terliur pulak..

    ReplyDelete
  2. Pernah..balakang rumah nenek ada..haha.. Abak suka gak

    ReplyDelete
  3. nampak sedap. tak pernah makan, hehe

    ReplyDelete
  4. buah ni kalo org kelantan panggil buah katak puru. hehe. tp ain xsuke. :3

    ReplyDelete
  5. akak tak pernah makan lagi la yaya..

    ReplyDelete
  6. dlu selalu makan. sedapp! tp sekarang ni pokok kat dpan rumah tu dh xberbuah dah..

    ReplyDelete
  7. Dah lamanya akak tak mkn buah ni dik..masyaAllah..sedapnya..rangupkan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...