Entri Terbaru

Peneman di pagi hari.

EYE MO peneman mata di kala dini hari. Dah masuk 4 hari mata ni gatal. Ya Allah, Allah sahaja yang tahu macam mana rasanya. Pedih dah asyik gosok je. Mana taknya gatal sangat. Resdung pun satu daripada punca mata ni gatal.


Posted via Blogaway

12 comments:

  1. Jangan gosok. Tak baik untuk strukur mata juga sebenarnya. Semoga cepat cepat sembuh kay:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay dear..hehe tapi mata ni nak tenyeh jugak la..

      Delete
  2. x g jumpa doktor ke yaya?..bahaya tauu klu sakit bab mata nie...akak pon sama gak nie, lately nie asek tenyeh mata jee sampai bengkak...kes malas nak pakai spek...hehehee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..belum lagi lah kak..insyaAllah nti yaya pergi..huhu

      Delete
  3. alahai.. sabar ya... memang kalau mata gatal asyik nak garu je... geram..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu..tulah..bersabar je la..kulit mata ni rasa mcm luka je asyik dok tonyoh je

      Delete
  4. Sabar ye yaya..moga segera pulih..jaga pemakanan ok dik..

    ReplyDelete
  5. kalau gatal maknanya ada infection..better minta antibiotik dari pakar..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...