Entri Terbaru

Sebab Pembaca Bosan.

Assalamualaikum. Kali ni si kaki celoteh nak bebel pasal entry pulak. Setiap blogger ada gaya dan persembahan dalam entry mereka tersendiri. Pelbagai cerita yang dikongsi, personal, gosip, sejarah dan bermacam lagi.

Tapi...jangan taip panjang berjela lagi-lagi bab sejarah. Kalau dah panjang berjela lepas tu pulak dapat pembaca yang macam Yaya ni, memang Yaya cari butang pangkah lah jawabnya. Tak pun Yaya pergi lepak blog lain dulu baru datang balik baca. Bosan lah, kalau boleh la kan pada pendapat Yaya, pisahkan, maknya buat entry sambungan. Pendeklah sikit entrynya dan tidak la menimbulkan perasaan bosan terhadap pembaca. Lepastu letak la gambar yang indah-indah sejuk mata memandang ke macam gambar alam semulajadi, baru la pembaca rilex sebab dapat cuci mata. Ini pendapat Yaya la kan.

9 comments:

  1. terkena kat batang hidung sendiri, oppps
    kena blatih taip pendek-pendek lepas ni,keh3

    ReplyDelete
  2. Wahh kak ! Thanks coz bagi info ini. Hehe. . :)

    ReplyDelete
  3. sama mcm fae. kalo fae mls baca pjg2, i will just scan through. hehe.

    ReplyDelete
  4. betul tu yaya.. akak pun suka baca yang pendek-pendek.. nama pun blogwalkingkan.. kalau ikut tips 1 minit dari irfan khairi pun perlu ringkas dan padat.. pembaca selalunya hilang folus selepas 1minit..

    ReplyDelete
  5. Aaah aten kalau bab bab essay panjang berjela selalunya skip jea. Huhuhuu

    ReplyDelete
  6. hehehehehhe..betul tu..kathy pun selalu juga ada entri panjang berjela ni..terlampau asyik menulis tak sedar dah 4-5 perenggan..

    ReplyDelete
  7. Waalaikum salam. Wah... skrg dh terer jd pengolah blog ni hahha. Apapun its true. Kekadang akk pun fkir mcm tu jg..memang kekadang entry panjang berjela ni menyukarkan org nk baca. Bukan orang je akk pun sama ,,, mmg tak suka sgt nk baca entry berjela2 :D

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum dik...akak nak jugak buat entri panjang2...tapi kadang tak tau nak ceta apa,tu yang entri akak pendek2 jer...hehe..

    ReplyDelete
  9. setuju betul mama, ada panjang berjela.. boring nak baca terus.. hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...