Entri Terbaru

Selamat Datang Ubat.

Assalamualaikum. Setelah sekian lama menanggung rasa gatal dimata(pergh ayat macam ape je Yaya ni) akhirnya harini dapat fak gak jumpa doktor. Semalam patutnya dah pergi klinik tapi doktor pulak rehat, kalau nak tunggu kene sampai pukul 7 malam. Memang tak la jawabnya. Harini alang-alang keluar cari barang lagi, Yaya singgah la klinik. Budak yang tak suka makan obat ni terpaksa la telan segala ubat yang dapat. Semoga cepat baik.
Nasib baik tak banyak.


Posted via Blogaway

7 comments:

  1. Semoga usaha makan ubat yaya segera sembuh ye..insyaallah..

    ReplyDelete
  2. Nasib bek 3 je....nk shat kna jg dri bek2x..bila sihat bru xkna mkn ubt.....ap pon cpt2x shat yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tula..nasib baik sikit je..thanks ye ^_^..

      Delete
  3. moga segera hilang gatal tu yaya..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
~ Komen yang baik-baik sahaja ye.
~ Hantar sekali je nanti Yaya terima, jangan banyak kali tau.

Terima kasih ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...